Objektív: | Gépváz: | Film: | |||
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | Expozíciós idõ: | Rekesz: |
Leírás: | A kép címe szerintem: Az Esztergomi Jézus. ez a nyári emberfotó-próbálkozásaim utolsó darabja, egyben a legprovokatívabb című is. most mégis inkább cím nélkül töltöm fel. azért ne fogjátok vissza magatokat :) (a vállán a heg az egy mészfolt a negán. valahogy hozzánőtt a képhez, ezért nem szedtem le.) |
---|
2005.10.25 16:43:53
Basszus... mielőtt elolvastam volna a leírást, azt gondoltam, hogy ez valami cirkuszi késdobálóember (valszeg a csigás dolgok utózöngéje) és hogy egyszer mocsokul beleállt a kés.
Anélkül azért annyira nem. De egyébként... nemtom.
Címmel talán. Ha kitartaná a kezeit.
Vagy talán ha kissé egyértelműbb lenne az ábrázata.
Hogy vetted rá a fotózkodásra?
Anélkül azért annyira nem. De egyébként... nemtom.
Címmel talán. Ha kitartaná a kezeit.
Vagy talán ha kissé egyértelműbb lenne az ábrázata.
Hogy vetted rá a fotózkodásra?
2005.10.25 16:49:07
épp viszes volt, szerintem a dunában fürödtek a cimboráival. beszélgettem velük, majd brahiból beállt a fotóhoz. csoportképet is csináltam róluk, az is megér egy misét :) csak nincs lenagyítva.
2005.10.25 17:18:37
igen, azt vettem észre, hogy jobban szeretik ezt a képet, mint holmi cukrokat :)
2005.10.25 18:02:33
Vannak azok a templomi freskók, ahol a hősök a feje mögött aranyból ilyen lézersugaras glóra van. Én azt hiszem látom ezt benne, de mégsem ül a kép. Sajnos azt sem tudom hogyan lehetne jobb, peddig benne volt egy nagyon jó kép. De azért birom ahogy összeszedsz mindenféle arcokat fotózni. Én sose merem ezt megcsinálni.
(Benkő Imrének van egy fotója, amin a sörgyárban ül a néni a szalag mellett és egy szép nagy glória van a feje körül. Az az egyik kedvenc képem tőle)
(Benkő Imrének van egy fotója, amin a sörgyárban ül a néni a szalag mellett és egy szép nagy glória van a feje körül. Az az egyik kedvenc képem tőle)
2005.10.25 22:49:51
hú, az egy nagyszerű kép.
off: én mostanában kezdem magamnak felfedezni Benkőt. mindig is voltak ütős képei (pl. new yorki láblendítős), de a többit nem igazán értettem. kezdek rádöbbenni arra, hogy a látszólag, kücsinileg nem locsogó képei (ahogy ő mag sem szokotott beszélni feleslegesen, amennyire tudom) milyen hihetetlen gondolati tartalmat hordoznak. és amikor egy egy képénél rádöbbenek erre, akkor meg azon csodálkozom, hogy mindezt hogyan tudta ilyen "jó" képben megfogalmazni. az ikres képit se túl nagy várakozással néztem meg, mégis nagy hatással voltak rám.
off: én mostanában kezdem magamnak felfedezni Benkőt. mindig is voltak ütős képei (pl. new yorki láblendítős), de a többit nem igazán értettem. kezdek rádöbbenni arra, hogy a látszólag, kücsinileg nem locsogó képei (ahogy ő mag sem szokotott beszélni feleslegesen, amennyire tudom) milyen hihetetlen gondolati tartalmat hordoznak. és amikor egy egy képénél rádöbbenek erre, akkor meg azon csodálkozom, hogy mindezt hogyan tudta ilyen "jó" képben megfogalmazni. az ikres képit se túl nagy várakozással néztem meg, mégis nagy hatással voltak rám.
2005.10.26 07:56:11
kár, hogy nem keményebb... vagyis kontrasztosítanék a helyedben... és kár, hogy az egyik kezével nem vakarja a hónaalját... de tudom, mindent nem lehet:-)
Szóval jó! (ha nem olvastad, olvasd el Joseph Hellertől az Isten tudja c. könyvet...)
Szóval jó! (ha nem olvastad, olvasd el Joseph Hellertől az Isten tudja c. könyvet...)
2005.10.26 10:10:06
Jó, átütő és szellemes kép. Nekem ez a legjobb, legkevésbé konvencionális és leginkább friss az egész sorozatból. Személyes megjegyzés: az az igazság, hogy halálosan unom a mosolygós nénikéket, édes gyerekeket, szánnivaló szegény embereket és a romák világát ( már, ahogy fotózák), humánus szemszögből. Szóval a konvencionális, humortalan, iróniától mentes témákat, fényképezést. Ez itt egy kicsit más. Legalább van benne humor. És nem édes és tündibündi és nem sírok szánakozó könnyeket sem.
2005.10.26 11:23:48
Ez a fickó hasonlít a volt valszámtanáromra. Ezzel azt akarom mondani, hogy viszonylag átlagos figura, viszonylag hülye fejet vág. Nem értem a kép szoció-voltát. Illetve azt, hogy Gyuri miért hasonlítja a megszokott szoc-témákhoz. A mészfolt pedig... hát, én hegnek néztem. Ha pedig nem heg, akkor ne legyen ott.
2005.10.26 11:45:30
Az az igazság, hogy én néha nem igazán tudom elkülöníteni itt vagy máshol, mi a szoc, mi a portré stb. Nem tudom, mi alapján mondanám azt, hogy ez itt szoc vagy nem szoc. Szoccal átitatott, szoccal "átlengett" portrék? Nem tudom. Pl. Timi jó képei a roma gyerekekről, azok mik? Nekem az kicsit szoc, kicsit portré, fene tudja. De inkább szoc. Szóval én ezzel gondban vagyok. Viszont szerintem, amit felsoroltam, amiket unok, az a szemléletmód az megvan szocban és portréban is. Más:valamelyik nap elgondolkodtam: miért olyan hálás (és ezért konvencionális, unalmas, üres) téma romákat vagy nyóckert vagy hajléktalanokat stb. fotózni? Szerintem ilyen képekből Dunát lehet rekeszteni. Ez nekem túl könnyen adódik, kimégy a nyóckerbe, fotózol egy kis lerobbantságot, romát, rendőrt, k.-t és megvan a szocio, megvan a portré, sőt ha nincs ember a képen, megvan a Tarkovszkij Zóna-hangulat is. Szóval én nagyon unom ezt a hagyományt, ezt a stílust.
2005.10.26 13:15:42
Szerintem a részeg valszám tanárok Poisson eloszlásnak megfelelően fényképeztetik magukat az esztergomi strandon.
2005.10.26 13:22:11
Judit: a valszámtanárod is vizes alsógatyeszban szokott lófrálni az utcán fényes nappal?
2005.10.26 13:23:34
Bence: ez a kép egyáltalán nem a strandon készült, hanem az utcán. egyébként a háttérben levő bigyó, az annak a focipályának a kapuja, ahol a focis kép készült.
-
Edzés kora este
Ruhaárus asszony
A kapu
Ki lesz a következő?
-
-
Gábor
Néni
-
Ikon
Föld fölött
Csajok
Én
Werk
-
-
Lépésköz #5
Lépésköz #2