Objektív: | Gépváz: | Film: | |||
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | Expozíciós idõ: | Rekesz: |
Leírás: | A tegnapi sorozat folytatása, vagy inkább kiegészítése. Most csak ez az egy. Eléggé kicsit nyúltam csak bele a képbe: egy-két pattanás és a fehéregyensúly visszaállítása volt minden. Azon agyaltam, hogy tulajdonképpen negyed óra alatt az összes felesleges árnyékot el tudnám tüntetni, de akkor már megint túl m?anyag lenne. Így legalább kicsi köze van a valósághoz... :) Azon is tanakodtam, hogy balról kell-e vágni (a dekoltázsig), de inkább hagytam úgy, ahogy az eredeti képkivágásban volt. Nekem tetszik így. |
---|
2006.12.01 08:26:56
Gábor! Gondold végig, mit akarsz megmutatni a hölgyb?l. Van egy iszonyúan jó és érzéki arcod, viszonylag sportos testtel. Ezt a szálkás vállán látom. Vagyis err?l a képr?l mindkett? egyszerre sugárzik, és nekem a szuper arc adta élményt elrontja a váll realisztikus, feszített állapota. Elgondolkodtató, hogy feltétlen ez a kék szín (hideg) való-e egy ilyen tekintethez és szájhoz.
Ja a világítás, hajfény rendben van, bár lehet, hogy a szuperprofik a jobbszemben jelentkez? opálos fényt nagyon nem szeretnék.
Ja a világítás, hajfény rendben van, bár lehet, hogy a szuperprofik a jobbszemben jelentkez? opálos fényt nagyon nem szeretnék.
2006.12.01 08:30:46
Toni mar mindent elmondott: nekem is "hideg" a szin es feszult a beallitas.
Karoly
Karoly
2006.12.01 09:26:02
A hölgy szép, érdekes, gracilis. A beállítás iszonyat mesterkélt, iszonyú sz?k, olyan, mintha betuszkoltad volna egy sz?k dobozba, a válla is mintha ezért húzódna fel és a szenved?sféle arc is ezért. Illetve nem tom, az arckifejezést nem tom értelmezni. Szóval kevesebb mesterkéltség, bárhát értem én, naptárfotó, ilyesmi, de kicsit úgy érzem, hogy ezek a kommersz, ipari alkalmazott fotószer?ségek, stílusok, amikkel a színes lapok, poszterek vannak tele, na ez a stílus van itt kicsit eltúlozva, nyilván, nem teljes professzionális szinten használva.
2006.12.01 10:08:44
Nekem tetszik jol. Iszonyu Hollywood-feelingem van! :)
Gyonyoru szineszno az ejszakaban, sejtelmes kek feny (minden amcsi filmben bazinagy kek refektorral vilagitanak este), kamera zoomol kifele es hamarosan meglatjuk, amint a fohos egy hatalmas lezeragyuval lekaszabolja a gonosz intrudereket es a szetfroccseno testekbol egy kis ektoplazma hamarosan a gonyoru gondor hajfurtok kozott landol...
Gyonyoru szineszno az ejszakaban, sejtelmes kek feny (minden amcsi filmben bazinagy kek refektorral vilagitanak este), kamera zoomol kifele es hamarosan meglatjuk, amint a fohos egy hatalmas lezeragyuval lekaszabolja a gonosz intrudereket es a szetfroccseno testekbol egy kis ektoplazma hamarosan a gonyoru gondor hajfurtok kozott landol...
2006.12.01 10:27:30
A többiek elmondtak majd mindent. Technikailag szinteprofi, de az, hogy a test balra, a fej pedig jobbra fordul, továbbá a hunyorgó szem olyan feszültséget visz bele a képbe, amit?l nekem is olyan érzésem van, hogy mindjárt kezd?dik az action (talán ezt érezte Milán hálivud fílingnek). Ha ez volt a szándékod, ok, de úgy t?nik itt majdnem mindenki finom, érzéki n?i portrét szeretne látni err?l a lányról, nem is véletlenül.
-
Lumix III.
Lumix II.
Lumix
Konyha - part four
Ebből lett
Konyha - part three
Konyha - part two
Konyha - part one
Kriszta - utolsó
Kriszta VI.
Kriszta V.
Kriszta IV.
Kriszta III.
Kriszta I.
Ormánság XXXX.
Kata
Strauss
Salsa II.