295  regisztrált felhasználó
6753  feltöltött kép
59158  megírt kritika
Fõoldal Képek felhasználó szerint Képek idõrendben Üdvözlünk az oldalon kedves  Vendég !
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Keresés
Témakör:
Kifejezés:
Fórum
Grrrr! :( :( :(

Károly
koka55
Katkép vágott
picture

Károly képe

picture

Katkép vágott

picture

A szerelem álma...

picture

eszterfarkas ala Tóni

picture

Verzió2 fordított

picture

Tarkóra vágva (pabo f)

picture

Huricano vágott

picture

Tóni javallat

picture

Idefigyelj... forgatva

picture

stgeller vágva

picture

kékpabó vágva

Objektív:Gépváz:Film:
Érzékenység: Expozíciós idõ:Rekesz:
Leírás: Valahogy így képzelém a dolgot, ezáltal semmi nem vezeti ki a szemet.
2008.02.27 14:21:14
igen, azt hiszem, így sokan szeretnék látni:)...de ugye nem baj, ha én nem? Számomra így elveszett a kép jelentõsége, amiért csináltam, a rímek: a két ablak, az ajtkókkal feszítették, a két oszlopárnyékkal, az ég az aknafedéllel, a párok a lényegek..nekem:) Tény, hogy így sokkal kompaktabb lett az egész, én inkább kedvelem a látszólag kusza, kaotikus rendszereket, ahol a dolgok valamilyen módon mégis összekapcsolódnak egymással, egyfajta rendszert alkotva. Ettõl függetlenül, hogy nem értek egyet, köszönöm a meggyúrást, meg hogy foglalkoztál a képemmel, remélem nincs harag:)!
2008.02.27 15:38:51
Nekem így sokkal jobb.
2008.02.27 15:44:30
Új vagy, megbocsájtok a tudatlanságodért, én vagyok a képtárban a kevesek közül az egyik, akit semmivel sem tudsz megsérteni, s nem csak a koromnál fogva. Amit mondasz lehet koncepció elismerem, sõt lehet a korbeli különbség tükrözõdése a mai környezeti hatásokhoz, de akkor nem csak az egyik szélén kell érvényesülnie, hanem az egész képen. Itt viszont van egy nagyon kompakt egység - fent - és a szélén egy kicsi disszonancia. Vagyis nekem így nem mûködik. Végig futottam a Pentacon sorozatodat. Az igen jól felépített, egyenként is jó képekbõl álló sorozatot kibillentesz kéthárom abszolut nem odaillõ szándékosan ferde képpel. Ott ugyan ez az érzésem, hogy ezek feleslegesek, sõt rontják a többit, mert nem meghatározók, sõt csak olyan széljegyzetek a gerinchez. Örülök hogy feljöttél a listára, remélem kitartasz!
2008.02.27 15:53:06
Ehhh, ez olyan Tónis :))
2008.02.27 15:59:54
Már melyik része? A szöveg, vagy a kép!
2008.02.27 17:29:51
Ennek örülök Tóni:)..mármint hogy nem tudtalak megsérteni, mert nem is áll szándékomban. Ami a ferde képeket illeti, azok a KF-életem elsõ darabjai, ma már meghatározhatatlan számomra is, hogy miért kezdtem betegesen vonzódni a ferde vonalakhoz, de talán ez valamiféle ferde hajlam volt a részemrõl;D...ki tudja. Némelyiket csak azért hagytam fent, mert érzelmi kötõdésem van hozzájuk, de a ferdeség, ugyanúgy mint bármely más nagyon erõteljes hatás sztem tud unalmassá válni, és én egyszer csak rájöttem: mostmár elég volt, egyenesben is lehet szép az élet. A perspektív torzulásokat azért néha szeretem:)...Közben persze folyamatosan formálódtam, alakultam és még most is biztos ezt teszem. Amúgy meg nem hiszek a korbeli különbségben;)...csak a látásmód szabadságában. Asszem.(?)
2008.02.27 20:33:16
Tóni: mindkettõ :) Nekem tetszik ez a vágás.
2008.02.28 08:37:08
A korbeli különbségek alatt én a környezeti hatásokra, gondoltam, ami kialakítja az egyéni látásmódokat. Mi ötvenesek a magyar fotóújság 60-70-es évek beli stilusán és az akkori viszonylag zárt tarsadalmi renden belül szocializálódtunk, pláne itt vidéken, én meg Kisbéren. Nekem 71-ben az elzárt Sopron olyan nyugat volt, hogy az elsõ hetekben csak kapkodtam a fejemet. Ehhez képest a Ti mostani lehetõségeitek korlátlanok fizikai és szellemi értelemben is. Ennek törvényszerúen érvényesülnie kell a fotóitokon is. Én ezért közelítek meg minden fotót lehetõleg érzelmi alapon, csak utánna gondolom végig, hogy mik azok a kép elemek, melyek a hatást kifejtik, pozitív-negatív irányba egyaránt.
A döntés egymagában abszolut nem bûn, vagy rosz, én is használom, csak egy-egy anyag öszzeálításánál az összhangra is figyelni kell, nem csak egy-egy képre. Kvázi meg kell tanulni beáldozni az esetleg kedves, de más stílusú kép kivételét, az összhatás érdekébe.
2008.02.28 17:43:18
:)oké, értem már a korkülönbségre való utalást..én csak abból indultam ki, hogy ismerek jónéhány olyan fotóst, akik nem korombeliek, mégis sokan közülük elrugaszkodtak a fotóra korábban húzott kliséktõl, néhányuk olyannyira, hogy a mai fiatalabb közönségnek/"kollégáknak" is nehéz olykor hangos reakció nélkül megemészteni a képeiket. Téged azért nem gondolnálak ennyire drasztikusan "vérlázítónak", de tény, hogy a képeid között nekem akadt jónéhány, amiken nem a 60-as, 70-es évek társadalmi elvárásait láttam tükrözõdni:)...javíts ki, ha tévednék;D. És ez is szerepet játszott abban, hogy ide jöttem, meg még néhány fotós ismerõs más oldalakról.
Amúgy elég szívós alkat vagyok, asszem ha nem lennék, akkor már rég abbahagytam volna a fényképezést is:)))
2008.03.12 19:26:37
Remek árnyékok. Jól kihasznált helyzet.
Az aszfalt texturája valami bámulatos így.
2008.03.12 19:35:34
Most látom, hogy ez egy feldolgozott kép. A vágásról én nem nyilatkoznék a képet másért néztem meg elsõsorban. ÉS az igazi alkotónak (is) írtam amit írtam. Ha erre jár tudjon róla. :)