Objektív: | EF70-200/4 | Gépváz: | EOS 10D | Film: | CMOS-RAW |
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | 200 | Expozíciós idõ: | 1/1000 | Rekesz: | 5,6 |
Leírás: |
---|
2008.06.16 09:12:14
Erõs kép. Kár, hogy a lepke szárnya nagy felületen kiégett. Jobbról sokat, balról picit négyzetbe...
2008.06.16 10:02:51
Ez elég borzasztó:-(((...
(Új munkahelyet akarok! Fákat szeretnék ületetni. Sokat. Ha valaki tud segíteni...)
(Új munkahelyet akarok! Fákat szeretnék ületetni. Sokat. Ha valaki tud segíteni...)
2008.06.16 10:44:23
En is szeretem a kaposztas kockat, ennel a temanal azonban szerintem jobb igy, téglányban. A jobbrol kifuto es eléletlenedö olajfolt gondolatokat ebreszt. Igy az olaj az úr, kockaban a viz az úr.
Karoly
Karoly
2008.06.16 23:12:00
Talaj mester, milyen kompótra gondolsz?
Eredetileg álló kép volt, de az semmitmondónak és túl tágnak találtatott. Némi forgatás meg vágás után lett ez az eredmény.
Eredetileg álló kép volt, de az semmitmondónak és túl tágnak találtatott. Némi forgatás meg vágás után lett ez az eredmény.
2008.06.17 15:42:17
Ahá, szóval hogy nem csak vágni, de hozzátenni is lehet?
A túl tág a jó szó. Az a gondom vele, hogy bár a lepke és a víz, a víz és az olaj összefüggnek, a három nem alkot egységet sehogyse. Iszonyatosan jók ezek a felületek és - bocs lepke - jó, hogy az állat még mozog, a látványos haláltusa megborzongatná az embert. Mégsincs benne semmi különösen drámai. Nem szól globális felmelegedésrõl, ózonlyukról, peak oilról, de igazán még a lepke haláláról sem. Ez valahol átmenet a természetfotó, meg a háborús dokumentum meg az absztrakt között, de igazából egyik se... vagy nem tudom.
A túl tág a jó szó. Az a gondom vele, hogy bár a lepke és a víz, a víz és az olaj összefüggnek, a három nem alkot egységet sehogyse. Iszonyatosan jók ezek a felületek és - bocs lepke - jó, hogy az állat még mozog, a látványos haláltusa megborzongatná az embert. Mégsincs benne semmi különösen drámai. Nem szól globális felmelegedésrõl, ózonlyukról, peak oilról, de igazán még a lepke haláláról sem. Ez valahol átmenet a természetfotó, meg a háborús dokumentum meg az absztrakt között, de igazából egyik se... vagy nem tudom.
hiábavaló próbálkozás
1983
minden igyekezet ellenére
-
-
-
-
-
-
-
pánik
rendezettség
adrenalin
-
old school
a Szakértõ
-
-
-