M5, július 4
Objektív: | Gépváz: | Sony DSC-W150 | Film: | ||
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | Expozíciós idõ: | Rekesz: |
Leírás: |
---|
2012.07.04 12:07:50
Mintha a messzirõl fotózott holdfelszínre vetülne az árnyékod. Nagyon tetszik az aszfalt/beton/akármi felülete, meg persze a szürreális perspektívája is. Az egész olyan álomszerû.
2012.07.04 13:11:45
A piros miafene a bal sarokban kicsit zavaró, de amúgy tényleg szép. Hasonlít a canga az én piros csepel versenykerómra. A tiéd milyen fajta?
2012.07.04 14:55:45
A pirosságot ki fogom retusálni, tényleg nem kell.
A biciklim:
Alu trekking váz, festetlen kínai. Fekete acél villa. Noname cartridge fejcsapágy. Alesa felni elöl, Rigida hátul. Mindkettõ dupla falú, a hátsó szegecselt. Elöl Wheeler ipari csapágyas agy, hátul Shimano Exage 7-es kazettás agy, 12-21-es sorral. A többi cucc Shimano olcsó cucc a kilencvenes évek végérõl, kivéve a fékkart, mert az 105SC. Valami canti fék, meg Shimano monti elsõ váltó, mert az ment fel a vázra. Elöl három tányér, 32-42-52. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
A biciklim:
Alu trekking váz, festetlen kínai. Fekete acél villa. Noname cartridge fejcsapágy. Alesa felni elöl, Rigida hátul. Mindkettõ dupla falú, a hátsó szegecselt. Elöl Wheeler ipari csapágyas agy, hátul Shimano Exage 7-es kazettás agy, 12-21-es sorral. A többi cucc Shimano olcsó cucc a kilencvenes évek végérõl, kivéve a fékkart, mert az 105SC. Valami canti fék, meg Shimano monti elsõ váltó, mert az ment fel a vázra. Elöl három tányér, 32-42-52. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
2012.07.04 14:57:45
A fejem árnyéka az M5 felüljárója által vetett árnyékban tûnik el. Az út köves, poros.
Felmerült bennem, hogy látszódhatna a világ a sötétség túloldalán. Van olyan verzió is. Megmutassam?
Felmerült bennem, hogy látszódhatna a világ a sötétség túloldalán. Van olyan verzió is. Megmutassam?
2012.07.05 09:15:57
No, ma megnéztem jobban a biciklit. RSX hajtókar, és hátsó váltó. STX elsõ váltó. A fékkar és az alsócsöves váltókar 105SC, a másik biciklirõl kerültek rá, amikor arra fékváltókart tettem.
Csepel versenybiciklire nagyon vágytam gyerekként. Aztán megtanított az élet, hogy az nem versenybicikli, hanem egy egyszerûbb túragép. Sokáig nyomtam hasonlóval. :-)
A szavakról jut eszembe. Azt írod, hogy canga meg keró. Én vagy kerékpárt, vagy biciklit mondok. De ez nem baj, más a stílusunk. Csak egyszer egy újságíró olyanokat írt a nevemben (idézõjellel!!!), amit én sosem mondanék. Nem tartalmilag, formailag. Olyanokat írt, hogy "Gyakran bicajozom a saját magam által épített keróval." Vagy ilyesmit. De én ilyet sosem mondanék. A stílusáról lehet megismerni az embert, az újságíró meg szarik rá. Kb 15 éves voltam akkor, és nagyon rosszul esett.
Csepel versenybiciklire nagyon vágytam gyerekként. Aztán megtanított az élet, hogy az nem versenybicikli, hanem egy egyszerûbb túragép. Sokáig nyomtam hasonlóval. :-)
A szavakról jut eszembe. Azt írod, hogy canga meg keró. Én vagy kerékpárt, vagy biciklit mondok. De ez nem baj, más a stílusunk. Csak egyszer egy újságíró olyanokat írt a nevemben (idézõjellel!!!), amit én sosem mondanék. Nem tartalmilag, formailag. Olyanokat írt, hogy "Gyakran bicajozom a saját magam által épített keróval." Vagy ilyesmit. De én ilyet sosem mondanék. A stílusáról lehet megismerni az embert, az újságíró meg szarik rá. Kb 15 éves voltam akkor, és nagyon rosszul esett.
M5, július 4
BEMENNI
Karácsony
Sheep on the wing part three
Sheep on the wing part two
Sheep on the wing part one
M0, március 26
Piroslada
M0, március 23
M0, március 21
Dolgozom
M0, március 6
M0, március 5
M0, március 4
M0, március 2
Totális Blaszfémia
Tatabánya vasútállomás
-
-